Begynnelser..

 

Jeg vet hvorfor jeg liker morgener….

 

 

De er på en måte små begynnelser.. Og hvem liker vel ikke begynnelser?

Man trenger ikke vente til nyttår med å begynne med alt man skal begynne med…
Man trenger ikke vente til mandag med å begynne med alt man skal begynne med…
Man kan bare vente til i morgen tidlig…

For morgenen er perfekt tidspunkt å begynne med alle planene…

For all del…kan jo ikke begynne NÅ! Eller kan jeg? 😀

 

 

Hvis du var innom innlegget mitt tidligere i dag, så skjønner du at jeg er i modus for fornektelser, utsettelser og dårlige unnskyldninger...

 

 

#begynnelser #utsettelser

4 kommentarer
    1. Det er sant, og jeg elsker morgener…..! Skjønner ikke åssen jeg skal klare å jobbe igjen og gå glipp av kaffe og strikketøy under pleddet i godstolen ei stund hver morra……😄😄😄😘

    2. Hei fra en gammal kjærring på skråplanet😂

      På denne tiden av døgnet (kl 21:32 to be exact),
      har jeg allerede gledet meg til morgenen i et par timer …

    3. Hehe, jeg liker og morgenene, og ja, de er liksom helt rene og ubrukte. Ferske. Som ett sprøtt rundstykke hvor smøret smelter… Gud nå ble jeg sulten! Og jeg skal ikke spise mer, for jeg er i seng, og skal trene i morgen før jobb. Tralala. For jeg vet jeg blir så glad, når jeg er ferdig på jobb, ser treningsbagen og tenker: jaaaa, stemmer det, jeg har trent i dag! Nå var jeg litt slem kanskje, men du skal jo på tur i morgen og trene du og👍👌💕

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg