Bukk med svetteringer…

 

Jeg hadde planlagt skikkelig i dag.  Lørdag, finvær og treff med Anna-Lena på Tøyen.

 

 

LITT redd for å bli forkjøla, så kledde meg godt. Litt FOR godt. 
I solsteiken ved Munchmuseet holdt jeg nærmest på å smelte vekk. Så de flotte BUKK-bildene som Anna -Lena tok av meg viser et bukk full av svetteringer, fordi jeg absolutt måtte strekke fram armen for å takke litt samtidig liksom…Og svetteringer under armene… DET vil jeg jo ikke vise deg! 😀 

 

Så da føyk jeg ned til “Eventyr-brua” og knipset bilde av Per Gynt-bukken i stedet for. For en BUKK måtte jeg jo varte opp med.

 

 

 

 

Dette var dagens bidrag til min lille foto-utfordring 🙂

 

 

 

Hvis du vil være med i min lille folto- utfordring hvor vi tolker ord med å legge ut bilder, så finner du reglene HER. Hadde vært gøy om du ble med.
De som har lagt ut noe så langt er disse under her. (Noen 1 innlegg, andre daglig. Moro uansett.) Dere må nok bla litt på siden deres, for dette er ikke direkte lenker til innleggene bare til bloggen.

 

 

Natheless

Midtlivskrise

Solliv

Evaswindow

Mettejosteinsdatter

fruensvilje

dedicat

gryende

kariengesvik.no

utifriluft

kjerringtanker

 

DU må gjerne bli med. Bare start når du vil. Si fra til meg, så legger jeg deg til på listen som jeg legger ut hver dag 🙂 

 

 

 

 

#rev #utfordring #homonymer

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg