Bunnfrossen photo-shoot

Når man bor i Oslo er alle kuldegradene doble, visste du det?
Yr sin forestilling om at de vet hvordan kuldegradene føles er noe VÅS!! Men JEG vet!!

I dag var det -7 grader ute. Langs Akerselva og i Oslo betyr det i alle fall dobbelt. Yr kan mene hva de vil om hva det føles som, det er i alle fall dobbelt. Inni denne skrotten… 

Men jeg hadde en plan og den skulle gjennomføres. Danse vinter-dansen. Danse Frodith-dansen. Flagre, fryse og forevige fin fotoshoot 😉

 

Dette bildet tok jeg i dag, men er NESTEN helt kopi av et jeg tok for ca 4 år siden. 
Og det var meningen. Å se om jeg fikk til et nærmest prikklikt, 4 år etter. 
Det er noe med fotolyset i sånt vintervær. Tydeligvis ganske heldig. Jeg er i alle fall fornøyd med bildet 🙂

 

Dette er fra 2019. Litt lengre hår da, men ellers ikke så ulikt…

 

 

Dette fra i dag…

 

 

Og dette fra 2019. Helt klart lengre hår ja..

 

Jeg har storkost meg i dag, sammen med Karidansen. Litt kuldegrader er godt for kropp og sinn. Fine roser i kinnene fikk vi begge to. Og danset har jeg gjort!  Bildene kommer senere. 
Har DU danset??

 

Hvis du lurer på hva jeg snakker om, gå inn og se på min lille utfordring: 

VIL DU DANSE MED MEG?

 

 

 

25 kommentarer
    1. Så fine bilder, men ser god forandring på poseringen, for du står mye penere nå, naturlig posering mot litt mer stivt i 2019. Man lærer jo hele tiden. Kjempefine👏👏

      1. Ååå, så fint da! Utvikling altså, på poseringen 😀 Jeg var mest fornøyd med at jeg ikke hadde så mye mer rynker nå enn for 4 år siden.. På DISSE bildene vel og merke 😀

    2. Nydelig vinter langs Akerselva. Dere får det til året rundt. 🤗 Nydelig. Dansing er det elendig med, men hvem skylder jeg på …? Han der gjøken som ser meg i øynene hver morgen på badet. 🤗 God helg. 🤗

      1. Jeg tenkte kanskje det var måten å få deg inn i bloggblokka igjen? En liten utfordring 😀 Ta med madammen, sett mobilen på et bord og ta dere en svingom ute i snøen 😀 God helg <3

    3. Flotte bilder av deg og nydelig lys. Ser det er kaldere på årets bilder, med is på Akerselva! Jeg har hatt på meg varmedress ute idag, i -24, og lite med dansing altså. 😁 Gleder meg til å se bidragene rundt omkring! 👏🥰

    4. Ingenting er forandret på deg, annet enn hårlengden. Du holder deg godt, og ser da ut som en ung pike fortsatt. Om jeg har danset? Hva tror du? Du har det jo med å utfordre oss. Takk for det, og ha en fin kveld. Klemsiklem 🙂

      1. ÅÅå, det var koselig å høre at det var finest. Begge er tatt med mobil. Forskjellige mobiler ja. Glad om jeg ser LITT lik ut som for 4 år siden. Får prøve med nytt bilde om 4 år igjen, og se om det er fremdeles noe likt 😀

    5. du er akkurat like ung og fin i dag som for 4 år siden ,du holder deg godt :=) kjekt du og Kari koser dere ilag.
      Danse har jeg ikke gjort,men jobbet med ved og vasket hus det har jeg gjort :=)vi får se om det blir en svingom i morgen ,kan ikke svare i dag

      1. Blir gøy å se om du får til en svingom også. Kjole må på, da blir det liksom litt schvung 😀 Gøy at jeg liknet litt fremdeles 😀

    6. Her er det 16 minus, og jeg danser ikke ute. Men når vårsola kommer skal jeg danse. Forelsket meg i en vårkjole på Lindex i går. Har ikke kjøpt den ennå…. men snart.

    7. Du ser ikke en dag eldre ut! Har sett noe på bilder av søskenflokker som gjenskaper øyeblikk fra barndommen. Det er litt gøy å se hvor likt ting blir om man legger litt sjel i forsøket. Har blitt inspirert av kjolefredagene dine, så nå har jeg bestilt meg 3 stykker på nettet i går kveld. Da er det bare å vente i spenning om de ser ut som på bildet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg