Byen min har ALT!

 

 

Den har de fineste blomstene, plantet både her og der..

 

 

 

Den har folk som bader i Akeselva… både her og der…

 

 

 

Den har fine små hager og gamle hus, hvor du kan drikke kaffe og spise nystekte vafler i hagen.. både her og der..

 

 

 

 

Den har deilig små og rare restauranter…både her og der…

 

Den har de tøffeste sykkel-stativene …både her og der…

 

 

Og den har kule bruer og de merkeligste bygninger…både her og der…

 

 

 

Den har rare folk…både her og der.

 

Den har Frodith, men HUN er det bare en av!! 😉

 

 

 

Les gjerne mine tidligere innlegg i dag: 

Jeg PRØVER i alle fall!

HVEM eller HVA skal jeg skylde på nå?

 

 

#byliv

5 kommentarer
    1. Jeg har vandret lite i hovedstaden, men du har sikkert rett i at den har alt bare man vet å finne frem. Og selvfølgelig finnes det bare en som deg.

    2. Flotte bilder, – både natur og storby i Oslo! Kjenner igjen Akerselva, Hønse-Lovisas hus og den fine brua over jernbaneskinnene og over til Barcode. Junior var fascinert av sistnevnte da vi gikk der før i sommer.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg