Catwalk -dag 2


Jeg kastet meg over en kjoleutfordring her i går, som Nina Sprell Levende hadde satt i gang for seg selv. Hun skulle gå i kjole hver dag, i en uke.  Siden jeg har et “hav” av kjoler ville jeg også gjøre dette. Hun holder på EN uke. Jeg satser på TO uker. Siden jeg har mye over 14 kjoler. Ikke alle jeg er LIKE glad i, men nå SKAL de få “kjørt seg”.

 

 

Dagens kjole er denne: Dag 2

 

Jeg elsker turkis, så denne måtte så klart komme ut i verden en liten tur. Den er i myk bomull, og er en kosekjole fra Desigual. 6 år gammel. Litt sliten her og der, men kan ikke kaste den 😀 

 

 

Denne kjolen hadde jeg på dag 1:

 

 

 

Hvis du vil se hvordan jeg har tolket ordet FREMMED, i foto-utfordringen min, så finner du det HER 

 

 

#kjole #catwalk #antrekk

21 kommentarer

Siste innlegg