Frodith gjennomfører utfordringer – Fremmed

Fremmed

 

Furuskog
Hengekøye
Sommerluft
Elg i solnedgang
Hakkespett i toppen av et tre

“Friluftsliv- skikkelig deilig!”

 

 

 

Bygårder
Portrom
Sommerluft
Fabrikkpipe i solnedgang
Due-kurr på asfalten

“Fremmed- skikkelig rart!”

 

 

Dette var tolkningen av ordet FREMMED, som Elise Amanda ga meg som oppgave i min lille foto-utfordring til meg selv. Leserne mine har gitt meg oppdrag, JEG er ute og gjennomfører. 

 

 

Under her finner du tolkning på de oppgavene jeg har gjort tidligere:

 

Et eventyr (gitt av Helge)

Kaffekopp (gitt av Eliseamanda)

Havets dronning (gitt av Vestfrøken)

Gammel og ung (gitt av Utifriluft)

Dråper (gitt av Lene E Tårnes)

Husdyr på 4 bein (gitt av Hanne Beate)

4 forskjellige hårfarger (Vestfrøken)

 

 

#fremmed #dikt #utfordring

6 kommentarer

Siste innlegg