Frodith gjennomfører utfordringer -Havets dronning

 

 

Ser du det NOBLE og EDLE uttrykket?
Ser du verdigheten og rikdommen som stråler her?
Litt opphøyet, litt fornem. Litt av en annen verden…

Ikke er jeg bare dronning, men i tillegg havets dronning, det ser du vel? 😀

Dagens utfordring, en oppgave å løse med et foto, kom fra Vestfrøken. 

Jeg visste jeg skulle til havet. Jeg visste jeg har “flust” av kroner å velge blant, slik dronninger gjerne har, så jeg tok med denne lille fine, da vi gikk tur på kyststien.  Som dronning vet man aldri når man må ta kle seg med de royale symboler 😉

 

Oppdrag gjennomført!

 

 

 

Hvis du vil gi meg en oppgave så er du hjertelig velkommen. Legg den i kommentarfeltet. 

Hvis du vil se hvordan jeg har løst de tidligere oppgavene, så finner du de her: 

 

Et eventyr (gitt av Helge)

Kaffekopp (gitt av Eliseamanda)

 

OG, du kan gjerne titte innom “Om å leve to ganger”, som jeg skrev på bussen i dag, i det litt tankefulle hjørnet..

 

 

 

#utfordring #havetsdronning 

19 kommentarer

Siste innlegg