Frodith gjennomfører utfordringer- 4 forskjellige hårfarger

 

Det var ingen enkel sak å få gjennomført dette punktet på listen. Jeg var nødt til å SNIKE en hel masse, for å få tatt bilder av folk med forskjellige hårfarger. Jeg har måttet følge etter en stund, og så raskt som en panter få knipset en bilde hvor jeg var sikker på at de ikke så meg OG hvor jeg ikke så dem forfra.
De skal ikke kunne gjenkjennes på ansikt. Det er kun håret som er interessant..

 

 

Dette flotte lilla håret fant jeg vel dagen etter jeg satte i gang utfordringen. For et par uker siden altså.. Herlig farge!

 

 

Dette flotte håret med faktisk et par farger tilhører en fantastisk flott fyr jeg fikk øye på. Ikke akkurat håret som fenget mest, men klærne og hans måte å føre seg på. Det var en mann, han hadde skjørt over bukse og han gikk som på en catwalk nedover gaten i sine høyhælte  sko. Fantastisk flink å gå i høye hæler! Jeg ble helt misunnelig. 

 

 

En herlig knæsj oransje farge! Denne fikk jeg “lurt til meg” i dag.

 

 

Og til sist meg selv. Frodithen må få være meg i opptellingen. Og jeg har jo minst 4 forskjellige farger i håret, bare jeg… 

Så da mener jeg at jeg har dekket denne oppgaven, som ble gitt av Vestfrøken

 

 

 

 

Hvis du vil se hvordan jeg har løst de andre oppgavene hittil så finner du de her: 

 

Et eventyr (gitt av Helge)

Kaffekopp (gitt av Eliseamanda)

Havets dronning (gitt av Vestfrøken)

Gammel og ung (gitt av Utifriluft)

Dråper (gitt av Lene E Tårnes)

Husdyr på 4 bein (gitt av Hanne Beate)

 

 

 

Jeg har også noen spørsmål til deg på innlegget HER, gå inn og sjekk 🙂 

 

 

 

#utfordring #hår

3 kommentarer
    1. Det var alle fire fargene i boks. 🙂 Kult at du tør altså! 😀 De kan fort snu seg, og andre ser sikkert at du lusker deg innpå og tar bilder. Synes jeg ser deg, hihi. 🙂 Artige utfordringer du får!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg