Husdyr-jakten!

 

Om jeg er klar over at det ikke er lov å bedrive JAKT på husdyr? …Heh!…Jo…på en måte…Med pil og bue…eller gevær…eller hva man nå bruker når man jakter på annet “storvilt” så!! Da er jeg klar over det. Men jeg driver jo ikke med sånn jakt..Jeg skader ikke dyrene.. Jeg jakter med kamera.

Og er DU klar over hvor vanskelig det er å finne et 4-beint husdyr midt i hovedstaden, som IKKE er en katt eller hund?? Skal love deg det krever en del å oppdrive et slikt!! 

Nå har jeg styret med denne foto-utfordringen min i lang tid, og jeg strever med en del oppdrag. Krever mye arbeid for å få de på plass. Jeg elsker å jakte rundt, men har ikke tid midt i uka. I dag derimot hadde jeg tid. Og det var ikke “måte på” hvor mange 4-beinte som “bød seg fram” oppe i Ekeberg husdyrpark 😀

 

Jeg endte opp med et par ponnier. Og håper Hanne Beate, som ga meg denne utfordringen er fornøyd med løsningen? Oppgaven lød som du ser: 

 

“Husdyr på 4 bein. Ikke katt eller hund”

 

 

 

 

Så da anser jeg utfordringen som gjennomført! Eller hva sier du Hanne Beate?? 😀 

 

 

 

Her er de andre oppgavene jeg har tolket: 

 

Et eventyr (gitt av Helge)

Kaffekopp (gitt av Eliseamanda)

Havets dronning (gitt av Vestfrøken)

Gammel og ung (gitt av Utifriluft)

Dråper (gitt av Lene E Tårnes)

 

 

#husdyr #utfordring

5 kommentarer
    1. Absolutt gjennomført utfordring! 😀 Hester/ponnier er flotte dyr! Jeg tenkte det ville bli litt av en utfordring, men du klarte det! 🙂 Fint å få greie på at man kan se husdyr på Ekeberg også. Jeg vet jo om Bygdøy kongsgård, men ikke så mye annet i Oslo.

    2. Fin løsning dette. Ikke er det verken hund eller katt, og 4 ben har den jo 😀 Skjønner godt at det ikke er så lett å finne sånne dyr midt i storbyen.
      Jeg har vært på kjøretur i dag, midt iblant masse sauer som var løs ute på veien og alle steder. Kule dyr 😀
      Klemmer ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg