Catwalk med kjoler- dag 7

 

Ja…da er EN uke gjennomført med kjoler. Og i dag er en av de store favorittene som har fått luftet seg igjen.Dette er jo alle kjoler jeg har fra før, og som jeg har vist før. Kan ikke kjøpe nye hver dag for å ha catwalk liksom… 

Jeg har hatt en strålende dag på jobb, og det er så deilig å gå rundt å føle seg litt jentete og fin, midt i en travel hverdag. Jeg prøvde å få litt mer styr på armene mine i dag, slå et lite slag for flamencoen. Så her er resultatet over kjoledag 7 🙂 

 

De andre 6 kjolene jeg har brukt siden forrige fredag, finner du HER

 

 

 

#kjole #utfordring #catwalk

8 kommentarer
      1. TAkk skal du ha Solliv <3 sKulle ønske den butikken (nettbutikk) kom til Oslo igjen med sånn "pop-up"-butikk 🙂 Mange fine ting der, men liker å prøve først 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg