Dagen derpå…derpå…

 

Snakker om tidenes beste hangover i helga (les HER). 
Vel… i dag var liksom dagen derpå…derpå…derpå…. Makan til FJERN liksom.. 

 

arkivbilde

 

 

Rolig dag på jobb lå foran meg… Eller ROLIG er det ikke akkurat, men det var uten elever så “trøkket” er  ikke så stort på samme måten. Mye papirarbeid, og mye planlegging for nye uker, men hjernen var liksom helt ute på vidda fra mårran av… Tok feil T-bane, og “våknet ikke” helt før jeg hørte BLINDERN over høytaleren. Jeg skal jo overhode ikke dit!!

Har fått gjort en del sammen med mine to fine kolleger, men det er liksom som hjernen har gått på halvt gir.. Hvis det er noe som heter det…  Godt jeg har noen feriedager jeg skal ta ut denne uken.  Har klart å komme meg hjem, med riktig bane, og er kommet i riktig HUS… Så nå blir det middag her 😉

 

Ha en fin kveld!

 

 

10 kommentarer
    1. Bra at du har noen fridager i vente. De bør du nyte. I går kveld var jeg på sirkus på første gang p over 40 år – det ble en fin aften med trylling og akrobatikk og mye mere. Ha en fin dag.

    2. noen ganger kan en være litt borte vekk ja ,var det jeg også i ettermiddag ,resultatet var att hele rømmebegeret havnet på kjøkkengulvet :=)
      Godt du har noen fridager da ,høres ut som att du kanskje trenger det

    3. Noen dager er det bare sånn at hode ikke helt er med en. Hehe, jeg har ikke sovnet til jobben, men derimot hjemover på toppen av alt hadde jeg gått på feil t-bane også 🤣

    4. Ja, noen dager kan være sånn. 🙂 Bra det er høstferie på skolene, så du får en litt roligere uke og kan ta ut ferie. <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg