Danseløver…

 

Vel, vi er kanskje ikke verken løver…eller de beste danseløvene…MEN…vi danser i alle fall. Av ren, pur glede som må ut. ELLER bare rett og slett fordi det er litt moro. Jeg danset i går. 

 

 

 

Jeg la ut en liten utfordring HER, på lørdag.. 
Ikke så mange som “bet på” akkurat, men noen er det da. Og det gjør Frodithen glad 🙂 Så derfor vil jeg tipse deg om disse som er med. 

Jeg legger på listen etter hvert som jeg ser det kommer noen flere “danseløver”.. Vi kan danse hele uken igjennom om du vil 😀

 

Sjekk ut disse, du vil ikke bli skuffet: 

natheless.blogg.no  – med Vinterdans

kariengesvik.blogg.no – med Dovredans

zoeticworld.blogg.no – Danser med Frodith

fruensvilje.blogg.no – Vinterdansen med Frodith

bforb.blogg.no- Dans sier Frodith 

mettejosteinsdatter.blogg.no- Danse

strikkekjerring.blogg.no- Danseutfordring i storm og stilla

happy.blogg.no – Frodiths vinterdans…

 

13 kommentarer

Siste innlegg