“Det er de små ting som teller”- 2

Jeg liker utfordringene til Margrethe.

Jeg kan gjøre dem flere ganger. Først gjør jeg det første som faller meg inn.. Og etterpå går jeg ut og leter litt etter fotoer som kan dekke det lille stikkordet for helgen. Det ligger i bakhodet mens jeg er ute og gjør andre saker, og så plutselig ser jeg noe som passer så fint.

Det er det små tingene som teller!

 

Det skal nemlig ikke STORE ting for å glede en Frodith i farta. Litt fjas, som blir fine bilder en søndags morgen…

 

Det er de små tingene som teller!

 

 

Noen ganger skal det ikke mer til en litt nytt treningstøy for å få meg ut døra, og ned på trening.. En liten motivasjon er nok. En ny trenings-tights er nok…

 

 

 

Det er de små tingene som teller!

 

 

Det å faktisk GÅ ned på treningssenteret, og løfte noen små vekter.. er bedre enn ingenting liksom…..

 

 

 

Det blir større muskler med små vekter, enn ingen vekter… Hvis man gjør det mange nok ganger 😀

 

 

 

Det er de små tingene som teller!

 

 

Litt vind i håret kan gjøre en veldig glad, og lattermild….

 

 

 

Det er de små tingene som teller!

 

 

Når de som jobber på stamkafeen din husker navnet ditt, selv om det er en av de du har sett sjeldnest på jobb der. Det er små ting, men de teller…

Det er de små tingene som teller 🙂

 

 

 

Jeg filosoferer litt over om Søndagen suger? i dag også… LES!

 

 

7 kommentarer
    1. Jeg syntes mange ganger at de små tingene blir de store og dem jeg setter mest pris på 🥰 Det at de på stamkaféen kjenner en igjen og smiler å sier hei, i mens de lager til det du skal ha uten å ha sagt hva du vil ha er noe som gjør godt. Ha en fortsatt fin mandag, klems 🤗

    2. Jeg syntes som vanlig at dette innlegget er veldig bra, det minner oss på/ om at man trenger de små tingene også.

    3. Så herlig – det er så koselig at du funderer og tenker over utfordringene hele helger altså! Dette innlegget var såå fint – tusentakk – og god klem <3

    4. Mange fine små ting 🙂 Den med bakerst burde jeg ha lest for mange år siden når jeg slet med bakglatte ski bak hele klassen 😉 Jeg var allikevel med 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg