Det er ikke KALDT i “Vinterland”

 

Neida..Her i “Vinterland” er det blitt riktig så koselig og varmt. Vi har samlet oss om en liten utfordring jeg laget, og når man samles sånn om en ting så blir det ofte litt “varmt” og godt. Mange besøker hverandre på bloggene som kanskje ikke har visst om hverandre før, og man får en del nye lesere. Og sånt er jo moro! Mange har kommet inn i  Vinterland.
Det vokser bittelitt for hver dag, selv om verste “trøkket” var første dag som vanlig.

Og hva er “Vinterland”?
Jo det er  min vinterutfordring. Hvis du vil se hvem som er med, og se hvordan de tolker utfordringen så finner du tolkningene av de ulike oppgavene  inne på deres blogger. Derfor har jeg laget en liten liste med linker inn til dem

Koselig at SÅ mange vil bli med, og det er plass til flere om dere vil. Jeg legger ut liste med linker på de som er med, hver dag, så kan dere titte innom hverandre. 

Hvis du trykker deg inn på linkene OVER,  så kommer du til selve utfordringen min og hva du må gjøre om du vil være med.

 

Trykker du på linkene UNDER så kommer du til de som er med, og som har gått løs på utfordringen. De har tolket forskjellige oppgaver, og dere finner masse spennende å se på og å lese.
Er det noen som føler seg glemt fra listen, så gi meg beskjed. Det er ikke så lett  å ha full kontroll nå som dere ikke kommer opp i noen feed lenger å vite hvem som er med.

 

Fruensvilje.blogg.no
Kjerringtanker.blogg.no
Utifriluft.blogg.no
Monairens.blogg.no
Minmatgaleverden.no
orkidedatter.wordpress.com
Skogenssoenn.wordpress.com
Dedicat.blogg.no
Etdiktomdagen.blogg.no
Pittbulljedda.blogg.no
Bikerpus.blogg.no
Pensjonistgunna.blogg.no
Naturogfhoto.blogg.no
Evaswindow.blogg.no
veronicarona.blogg.no
Annebe.blogg.no
hverdagenformeg.blogg.no
toivosdatter.blogg.no
natheless.blogg.no
stavangerinmyheart.blogg.no
midtlivskrise.blogg.no
Vestfroken.blogg.no
Deveny.no
Ceciliethereseblog.wordpress.com

 

Her er utfordrings-listen, som skal tolkes med et bilde pr dag.

 

 

 

Se resten om utfordringen HER
Og scroll litt opp og ned på bloggen min, så finner du MINE tolkninger 🙂

 


#utfordring #foto #vinter

5 kommentarer
    1. Herlig utfordring 😀

      Jeg er så klart ikke helt på plass enda, så har ikke fått vært med, men kanskje jeg rekker en sånn etterslenger 😀 he he

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg