Digitalt julebord

I disse tider hvor Coronaen fremdeles herjer ganske så fritt er det mange lure løsninger, for å prøve å få til noe sosialt.

På jobben min har vi en flott trivselskomite som satte i gang en digital løsning på julebord. Det hadde jeg aldri vært med på før, så dette fristet faktisk mer enn disse fysiske har gjort tidligere 😀 Kunne late meg skikkelig i sengen min, samtidig som jeg fikk underholdning, sosialt og en liten matbit samtidig.

Jeg meldte meg imidlertid til å bidra med noen tegninger om det trengtes.

Oppdraget var klart: “Om jeg kunne tegne alle som skulle på julebordet?”…. Det var 30 stykker, så jeg tenkte det ble nesten umulig å rekke. Men jeg satte i gang, og GUD så gøy det har vært. Fikk de til å likne de fleste av dem også. Jeg har sittet i helger, og i hver ledig stund på jobben når jeg ikke har hatt andre oppgaver.

 

 

Jeg fikk mange av dem til å likne ganske bra også.

Nå er det jo mange av leserne mine som ikke vet hvem disse folkene er, og det er helt greit. Jeg tenkte det var litt gøy å vise dem fram likevel 🙂

 

Sånne oppgaver påtar jeg meg gjerne igjen. Folk ble fornøyde og vil ha tegningene selv 🙂

 

Jeg fant en teknikk som gjorde at jeg klarte å tegne dem ganske fort. Dvs en i halvtimen eller noe 😀

 

Titter du inn HER, får du se hvordan jeg har sett ut dagen derpå 😀

 

#tegninger #kolleger

6 kommentarer
    1. Jeg synes tegningene er kjempestilige! Et artig tilskudd til et digitalt julebord. Litt av en jobb, sjøl om du fant noen hurtigløsninger underveis!👍👍👍

    2. Så morsomt, og om jeg kjenner deg rett så ligner nok tegningene dine veldig godt 😊 Ja det er annerledes å gå på digitalt julebord, noe jeg selv gjorde i går, men det behøver slettes ikke å være kjedelig for det 🥳

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg