Disse er med på januar-moroa!

 

Her er alle som har blitt med på moroa og lagt ut innlegg så langt 🙂

Og hvis du lurer på hva moroa går ut på, og du får lyst til å være med, så må du klikke den inn på dette innlegget og lese litt: “Frodiths lille januar-moro”- blir du med?

 

 

Heidisverden

natheless

livetmedvesla

Mettejosteinsdatter

Pensjonistgunna

happy

friluftsheidi

kjerringtanker

elevele

zoeticworld

utifriluft

bunny

Skogfruen

Solliv

Fruensvilje

Gryende

BforB

 

Det er flere som har sagt de skal være med. Jeg legger de til på “linke-listen” når jeg ser de har startet med utfordringen 🙂

 

 

14 kommentarer
    1. Så moro at så mange har blitt med! 😀 Jeg har vært innom flere av de, – artig å se hvordan de løser det! Vær-innlegget ditt fra før idag er forsvunnet, men kanskje du har slettet det? Mye snø i Oslo også! 🥶

      1. Åå, du mente at det skulle gjelde som innlegg for stikkordet i utfordringen. Jeg skjønte ikke helt om du mente det. Derfor jeg spurte om du ikke skulle være med i utfordringen. Fordi det var jo lagt ut før jeg hadde begynt med utfordringen, og handlet mest om fyrverkeri. Så jeg ventet på at det skulle lage noe eget 😀 Men da er det altså ditt første i utfordringen. Ok 🙂 Skjønner. Legger deg til 😉 Da blir det vær i morgen ja. Ja, verdens fineste mopsejenter 🙂

        1. Jeg svarte deg jo da du spurte. Jeg kommer til å lage innlegg og integrere stikkordene (bildet) i innleggene. Så i morgen blir det vær, selv om innlegget nødvendigvis ikke kommer til å handle så mye om vær, så for i dag slipper jeg lage flere innlegg i dag, for nå må jeg ut med disse to søte små 🥰🐰 takk for at du tar meg med, husk å følge med da, for der var mange morsomme stikkord 😜🐰

          1. Jeg følger med jeg. Men linker bare til bloggerne og ikke til selve innleggene, det er FOR mye jobb hvis det blir mange med 😛 Så de som er med får finne hverandre, og lete opp innleggene selv. Ja, jeg prøvde å lage noen stikkord som kunne være litt tvetydige også 😀 Nå må jeg legge meg snart, jobb igjen i morgen 😮

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg