Drikke-dagen!

 

Hørtes sikkert ut som jeg skal på en real fest?? Med mye alkohol-holdige drikker…Ikke sant?  Når man snakker om “å drikke” så er det det folk tenker på som regel. 

Vel..jeg har drukket ganske mye i dag, men ikke en dråpe alkohol 😉

Startet ut med den DIGRE smoothien på mårran..

 

Og kastet innpå en del vann…før jeg landet på Kaffebrenneriet med Karidansen, og bestilte både kaffe OG bringbærlimonade…. for sikkerhets skyld. Chia-puddingen der er fantastisk god så den MÅ jeg bare ha.

 

  

Kjempekoselig å treffe Karidansen så klart, det er det ALLTID. Skravla går og vi har en veldig lettvint omgangsform om jeg kan si det på den måten. Kjennes veldig kjent og trygt på et vis <3

 

 

Moro med speil skjønner du sikkert…

 

 

 

En hyggelig avslutning på uken. Nå skal jeg bedrive dank hele helga. Kun en liten planlagt topp-tur på søndag 😉 Det vil si: Kolsås-toppen..He-he..Ikke store toppen, men teller likevel så klart..

 

#drikke #speil #karidansen #vennskap

7 kommentarer
    1. Såg god ut den smoothien. Har drukket det jeg også:-) Chiapudding har jeg hørt om på blogger, men tror det er lettere å kjøpe i byene, for har aldri sett det i butikker her tror jeg.

    2. Viktig å drikke mye for å unngå å få vondt i hodet! Så veldig godt alt du hadde i deg der, og koselig med sånt kafébesøk i hyggelig selskap.

    3. Huff da, det er tøffe tider nå om dagen. Det er snart ferietid for mange men jeg tar det på sparket.Det drikkes meget i helgen men jeg holder jeg meg til brus og vann. Alkohol har jeg ikke smakt på 2-3 år, men er enig at det smaker med kald hvitvin en varm sommerdag. Litt kaos er hjemme for tiden men på mandag blir alt som normalt igjen. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg