Dronning Sonja byr på mer enn selfier..

Du har kanskje fått med deg at jeg har begynt på oppdragene mine?
Og i den sammenhengen tok jeg så klart en SELFIE MED EN KONGELIG. Jepp! Dronning Sonja byr på seg selv. 

Men hun er ikke bare RÅ til å stille opp på selfier. Neida, hun har jo en helt egen kunststall. Jeg hadde ikke vært på denne før, så det var ganske fint å få muligheten i dag. Jeg var jo likevel ute og fartet med disse oppdragene 🙂

 

 

 

 

 

De fleste bildene henger inne i sånne båser, der hestene tidligere har stått 🙂 

 

 

 

 

Det var både foto, trykk, oljemalerier, keramikk og glass. 

 

 

 

 

 

 

 

Et du glad i kunst, så er dette en fin opplevelse 😊

 

Har du vært på Dronning Sonjas kunststall?

 

 

 

11 kommentarer
    1. Så moro å se!😀 Jeg har ikke vært der, men kunne tenkt meg det. Man kan enten kjøpe billett dit eller i kombinasjon med besøk på Slottet. Tittet såvidt innom hvilke kunstnere som hun stiller ut der, og Marit Tingleff (keramikk) og Severin Brørby (glass) er to kjente for oss fra Ringerike og omegn. 😊

    2. Nei ikke vært der. Du føler deg litt konge når du er der i de flotte omgivelsene. Så det er sikkert mange som er der på besøk. Men det er sikkert godt overvåka men kos at man kan ta bilder der. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg