Dronningen har besteget et fjell..

 

Ja… Dronningen er meg, og jeg har til og med vært på et slottsfjell… Eller det er jo Slottsfjell med stor S. Så da skjønner du hvor jeg er på ferie 😁 Tønsberg! Altså ikke høye fjellet vi har besteget..

Deilig med tur i sola uansett, og flott utsikt der oppe. Var ikke en er enn kommet fram med toget før vi sprintet oppover fjellveggen. He-he..

 

Søsters og jeg

 

 

En liten miniatyr-kirke..

 

 

 

 

 

 

 

Etterpå ble det kaffe på Bare Barista.

 

Og en titt inn på en håndverks -butikk

 

 

 

 

 

Les også gjerne “Når er man bra nok?” HER

 

6 kommentarer
    1. Så fine bilder fra Tønsberg! Jeg har også vært på Slottsfjellet, men det er lenge siden. Likevel er det bare 3-4 år siden jeg var i Tønsberg sist, og da for å kjøpe en brukt blå Vespa som var tilsalgs på Finn. 😀🛵

    2. Der var jeg innom også – på leirskole i 1985, tror jeg. Tipper jeg hadde hatt mer glede av et besøk i dag 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg