Du vet du er…

 

…verdensmester i dårlige unnskyldninger…

 

 

 

 

 

…når du atter en gang skylder på “tomme skuffer og skap” og “nødvendigheten av nye ARBEIDSKLÆR” til jobbstart…for igjen å kunne gå på shopping en lørdag… 😀

…når du skylder på at det er viktig å “støtte klesbutikkene” så ikke Norge skal gå nedenom og hjem, for atter en gang å få kjøpt deg en ny kjole…..

 

 

Ja…og så da…?
Jeg har da ikke nektet for at jeg er verdensmester i dårlige unnskyldninger, har jeg? 😀

Vel-vel… Shopping i morgen blir det i alle fall. Dårlige unnskyldninger or not…

 

Har du forresten sett hvem jeg møtte i dag? TRYKK HER

 

#shopping

8 kommentarer
    1. Litt nytt må man unne seg, og kjekt med noen nye klær til man skal på jobb igjen. Dessuten er det så mye salg nå, så da må man passe på.😃 Håper du finner noe du fint du liker! Jeg og et par venninner skal på shopping i Oslo neste lørdag. Da skal vi også se Roseslottet, – blir spennende! Gleder meg til en tur til hovedstaden igjen, – nesten to år siden sist! Ha en fin lørdag og shoppingdag! 👗

    2. Hvis det i tillegg er salg så er det jo bort i mot gratis – og da er man jo teit hvis man lar være 😉 Altså, en god grunn likevel 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg