Du vet du er….

…syk…..

 

 

..når det har dukket opp masse spindelvev på dusjen..
og du ikke lenger skjønner helt hva den tuben i tannglasset der inne er for noe…

DA er du syk da… 😉
 

(Ja, jeg må jo overdrive LITT, Hr Frodith manøvrer seg under spindelvevet….Og jeg begynner å bli mektig lei av å være syk her nå, og skal manøvrere meg under det jeg også snart….  :-D)

 

 

Har du forresten tatt en titt på min lille UTFORDRING?
DU kan være med, og det hadde vært veldig gøy om du gjorde!

 

 

#dusj #spindelvev #duvetduer #syk

7 kommentarer
    1. Åååh, litt skummelt med spindelvev i dusjen, for da kan det kanskje være edderkopper der også… Har du sjekket? Kanskje en tarantella, om man skal dømme ut fra størrelsen på spindelveven?… 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg