Du vet du er….

 

…over 50 år…

 

 

 

… når du blir “hun med hårrullene” og umiddelbart får lyst til å “grisebanke” NOEN så fort det blir “lystige samtaler” og “hyggelige” nachspiel i bakgården vår kl 01.30 på natta. (Vi har soverom ut mot den bakgården og åpent vindu pga varmen..)
Ja… da er det bare å ta med “hårrullene” sine og sette seg i stua midt på natta…

 

 

Jadda… det var lørdag, natt til søndag!
Jaddda… jeg har fri i dag!
Jaddda…jeg må sikkert regne med sånt når jeg bor i en bygård full av 20-åringer!

 

Sa jeg ikke at jeg var “hun med hårrullene”?!!

 

 

 

 

 

Les gjerne innlegget om “Paint´n sip”-opplevelsen min i går: Moro!!! 🙂

 

 

10 kommentarer
    1. Ja, skjønner godt at hun med hårrullene kommer fram da! Vondt å ikke få sove pga. høye lyder, og det hjelper ikke å tenke at man var slik selv engang, – lydene forsvinner ikke for det. Ørepropper kan være kjekt. 👍

    2. Jeg holdt på å bli “hu med hårrullene”, men så besinnet jeg meg, for jeg kom på at de festene jeg var med på i den alderen var mye verre 😉

    3. Jeg trur vi alle, på et tidspunkt eller fem i livet er “hu med hårrullene” 😉 Jeg har vært henne nye – les: nærmeste nabo med en av profilene på Wunderland… Bahh! Ha ha

    4. Jeg var hun med hårrullene i en alder av 25. Satt hjemme alene med baby og kjedet meg en lørdagskveld og hørte på vorspielet i leiligheten i etasjen over.
      Så ringte det på døra.
      Det var hun fra leiligheten over, sammen med en av de andre der oppe fra festen. Hun hadde med et glass barnemat til babyen og en godtepose til meg, og sa at hun håpet de ikke forstyrret for mye. De skulle snart dra på byen – og at de regnet med at det ikke ble nachspiel i deres leilighet.
      Hårrullene forsvant…

    5. 😂 Hehe, da har jeg vært hun med hårrullene hele livet 😁
      Det er det absolutt beste med å bo her vi bor nå…bare hakkespetten og ekorna sol bråker utenfor, men det er sjelden på nattan 😀
      Hender der er musikk litt utover nattan fra Magerøya, men det er 1-2 ganger i året, så det får vi tåle 😉🙂 God søndag 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg