Elendig deltaker i egen utfordring!

 

Ja, skulle man sett!! Er det mulig å bli så sløv om dagen som jeg er nå? Legger ut en liten utfordring, og deltar ikke selv?

Vel…jeg hadde jo noen få bilder i innlegget da jeg oppfordret til å  bli med i utfordringen HER. Men det var jo meningen det skulle legges de “saftige” og “inspirerende” bildene i går da. Men, i går var det full fart på jobb, var ikke ute av huset i det hele tatt. Så gårsdagens “bidrag” er noen skygger jeg har “brukt” før, og bare “vasket dem” litt. De kommer her:

 

 

 

Men i DAG derimot, skal jeg hoste opp noen fine noen. Så sant det er sol ute da…

Så da oppfordrer/utfordrer jeg deg igjen: Ta noen fine skyggebilder i løpet av dagen, og gi meg beskjed når du har gjort det. Det er veldig lurt 😉

 

 

#skygger #foto #glede

6 kommentarer
    1. Det var kjempemorsom utfordring. Har ett skyggebilde som jeg tok 17.mai. Det er ikke fra i dag.

      Jeg tar lite skyggebilder, men når jeg ser hvor kreativ du er så synes jeg det ser moro ut å prøve 🙂

      Ønsker deg en kjempefin lørdag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg