En dag igjen…

 

En dag gjenstår, for MEG.. med…. 

 

Frodiths Fargerike Catwalk

 

I dag var det RØD, som du vet…

 

 

Ingen nye har meldt sin ankomst i utfordringen, men vi er en fin liten gjeng. Og jeg har lovet å legge ut liste over de som er med hver dag. Og det jeg lover holder jeg 😀

Og her er de som har lagt ut noe. Noen er ferdig i løpet av morgendagen, og noen har noen dager igjen.

 

Frodith er med (du finner mine innlegg både her og der)

Kari Engesvik

Pensjonistgunna

Heidisverden

Polarlykke

Friluftsheidi

MetteJosteinsdatter

Happy

Fruensvilje

Utifriluft

Bunny

Zoeticworld

Annebe

Veralynn

Gryende

lenalykke

docogdask

 

Når alle er ferdig blir det Catwalk-show i “Galleri Frodith”! Det blir moro!!

 

 

 

5 kommentarer
      1. Ja, det blir bra 🙂 Jeg satser på til helgen igjen. Siden det er flere som har igjen noen dager. Og jeg jobber. Men kan bli noe opptakt til Galleriet som preger bloggen 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg