En fin liten dag

 

I farta i dag, tidlig. Eller kl 9 må vel sies å være litt tidlig? Når man har fri og greier? Men nå har jo ikke jeg problemer med å stå opp i 5-6 -tida, så kl 9 er for så vidt langt på dag….

 

 

Blå himmel innimellom, og massevis av varmegrader. Kastet “jakken” rimelig fort da jeg kom til Drøbak. 

 

 

Bussen tar seg tid, og jeg benyttet tiden til å hekle litt mer. Å lage sine egne klær er ganske så moro 🙂 Lua jeg laget først, som satte meg på ideen om en topp, finner du HER

 

 

Jeg møtte Lady August  i halv 11-tida. Kjempekoselig som alltid. Kaffe, mye skravling og latter og litt titting i butikker. 🙂

Apropos latter: Hun bor i en eventyr-hage. Eller hun har jo skapt mesteparten selv, med frukt, bær, grønnsaker, urter osv. Men den tiltrekker seg besøk, og det er så utrolig morsomt å høre om. Harer som ikke vil gå sin vei, og bare stirrer dumt på henne når hun prøver å jage dem. Rådyr som hun nærmest må DYTTE ut av hagen der de står og mesker seg med grønnsakene hennes.. SÅ tamme er de. Jeg ser det for meg, og ler så jeg griner nesten 😀

 

 

Mange fine kjoler på markedet i Drøbak. Men dyre…  Og det ser ut som jeg er mest opptatt av å få solgt kjoler for tida 😀

 

 

Her er en av kafeene vi var på 

 

 

Vi holdt oss innadørs, FOR varmt i sola på utsida.. 😛

I 15-tida, etter et par kafe-besøk, dro jeg hjemover igjen. Nettopp fått satt meg ned med bloggen. Har vært innom og kjøpt garn også.. Hekler videre på toppen som skulle matche lua...

 

Har du hatt en bra dag?

 

 

4 kommentarer
    1. Jeppsi supert 🙂 Takk for en toppers dag <3 Var du innom og kjøpte garn? Du inspirerte meg virkelig, du tryller jo frem de vakreste ting, flinka <3 Stor god klæm på vei <3

    2. Så koselig en dag du har hatt! Jeg har kosa meg idag, jeg også – litt hagearbeid, innom pappa, et bad i sjøen, strikking…. en god dag! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg