En liten overraskelse til deg!

Siden det er lørdagskveld. Og du kanskje sitter der og tenker at: “Jøss!! Nå skulle jeg hatt noe å bryne meg litt på….En aldri så liten overraskelse hadde vært noe!”

Vel…så dukker jeg opp da..Med akkurat det: En liten overraskelse. En liten ting å bryne seg litt på 🙂 

Kan du se hva jeg sier? Litt av det? Alt?  (Jeg snakker saktere og tydeligere enn jeg vanligvis gjør)

 

Skriv gjerne i kommentarfeltet hva du tror jeg sier 🙂 

Jeg kommer så klart med en lite oversettelse senere

 

 

 

 

 

Og forresten…. hvis du vil se den nye kjolen min…så finner du den  HER

Eller du vil lese det diktet jeg skrev i dag morges?? Det finner du HER

 

 

#tegnspråk #tegn #video

5 kommentarer
    1. Jeg sier det samme som HeidiElise, – tror det er det du sier. 😊 Moro å prøve seg litt på tegnspråk og det å lese på munnen.

    2. Ingen snøring:) Endelig etter mange år uten blogg, så har jeg fått meg en miniblogg. Jeg husker deg fra den tiden jeg bloggen om trening. Kalte meg lillianstrening, vet ikke om du husker? Uansett så har jeg i alle år vært innom din blogg fordi den er så koselig:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg