En skikkelig trim-økt!!

 

Jeg har på følelsen av at noen sitter og LER høyt nå!
Har jeg rett??

Frodith trimme liksom??!

Vel…du skal ikke le SÅ høyt da. Har faktisk jogget noen ganger, for ca 5 år siden…Og betalte måneds-medlemsskap hos Sats i samme perioden.. Har også gått mye i fjellet, før menisken meldte seg. I disse periodene har jeg kunnet løpe til trikken, uten å besvime…Litt verre stilt nå..

 

Men altså i dag…har jeg hatt en skikkelig trimøkt. Trengte ikke betale måneds-medlemsskap en gang… Selv om denne trimmen bør skje MINST en gang i måneden.. Så hva har jeg gjort?

 

 

Jeg har:

  • Klatret (opp og ned trappestigen…mangen ganger til og med!)
  • Hatt gjentatte øvelser  for armene. Fram og tilbake, opp og ned, med en tung klut i hånden
  • Løftet tunge vekter (krukker, bøtter, microovner som måtte flyttes på)
  • Bulgarsk utfall (med støvesugeren foran meg)

 

 

 

Som du skjønner ble jeg ikke reddet fullstendig i dag…Måtte pent bli hjemme og trene litt…Eh…vaske litt… mener jeg…. 😉

Og støl er jeg i alle fall allerede. Så ikke si at jeg ikke har trent! Og i morgen venter mer…

 

 

#vasking #trening

12 kommentarer

Siste innlegg