En smak av vår

Av og til kjennes det rett å bruke ordet smak, enda jeg ikke har spist noe som helst… Det gjelder våren. Følelsen. I dag da sola skinte når jeg trasket ned mot treningssenteret. Dunkåpen på fra start. Men den måtte av. En liten pust i bakken bare for å sitte å nyte litt. Se på himmelen. Kjenne luften som snek seg inn gjennom nese og munn. Mild, snill, en smak av vår.

 

 

 

 

 

 

En kaffe etter trening. Et solfylt bord innafor. Solfylte kropper på utsiden.

 

 

Nå er det ikke mange ukene før jeg skal danse våren inn, bare så det er sagt. (Må bare få fjernet litt av isen først… 😀  Så jeg ikke slår meg fordervet…)

 

 

Les også gjerne: “På tide å få fart på flodhesten igjen”

3 kommentarer
    1. Ja, idag var det vårfølelse, – sol, varmegrader og vind som smeltet mye snø! Og sola varmer mer og mer framover, – da gjør det ikke noe om det kan bli mange kuldegrader om natten. ☀️

    2. Ja, det går mot vår, også her i snøhaugen.
      Her begynner våren 29. februar i år. Da skal jeg ha stemorsblomster på trammen og nyte kaffekoppen i kurvstolen. Uansett hvordan været er,

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg