En stor takk …

 

 

Jeg er bare innom med en stor takk, eller mange tusen store takk egentlig, til alle som stilte opp i Frogge-toget mitt her om dagen 🙂  Det er så koselig når folk stiller opp, når man prøver å lage litt galskap og moro på bloggen. Har full forståelse for at noen ikke vil, men da er det jo VELDIG koselig med de som VIL da 🙂 

 

 

Flirefrosk

 

Det var mange flotte og morsomme froskeuttrykk, og jeg smilte godt for hvert bilde som kom inn. Hvis du ikke fikk sett toget, så finner du det HER

 

Jeg kommer i mailen og hører om adressene deres, for jeg mangler mange adresser. Og premier skal det jo bli, så da må postmann ut en tur 🙂 

 

 

#froggetog #takk

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg