En tidlig rød morgen

Ja, som du kanskje skjønner så er det ikke JEG som ligger og drar meg her på bildet! Neida..det er den “røde damen”. 
Jeg googlet rødt i dag, for å finne noe til siste dag av utfordringen, og klokka 8 allerede var jeg ute av huset. Ut på tur- aldri sur! Ikke en gang kl 8 om mårran 😉

Den “røde damen” ligger ved den nye mathallen ved Sentrum Scene, Rockefeller-området. 

 

Jeg synes kanskje ikke hun var så veldig RØD akkurat, men siden det står beskrevet sånn fra “sikre kilder”, så får hun starte dagen her…  

 

Tuslet videre i solen…

 

 

Mange fine røde bygninger i Oslo sentrum.

 

 

 

Og når du kommer til den ANDRE mathallen, ved Vulkan, så står det en rød sykkel der og tar deg i mot.

Er dette med RØDE SAKER noe spesielt for disse Mathallene? Hm..

 

 

 

Dette var den niende og siste oppgaven i Frodiths lille Fargeutrfordring. 

 

 

Og fargen i dag var altså rød. Jeg sier meg ferdig med fargeutfordringen, for min del. MEN…vi skal så klart ha foto-utstilling i Galleri Frodith i løpet av kort tid. 

 

                      (bilde fra en tidligere utstilling)

 

Jeg vil at alle som har vært med, og ER med skal få gjøre seg ferdig med utfordringen, så det er mulig utstillingen først blir til helgen igjen. Jeg sender så klart ut invitasjoner til utstillingen som jeg pleier, så du vil ikke gå glipp av den. 
I mellomtiden lusker jeg rundt og “stjæler” bilder i blogg-leiligheten din. Så hvis du hører noen som tusler rundt, så er det bare meg… 😉

 

Under her finner du de som har vært med, eller ER med i Frodiths Lille Fargeutfordring fremdeles:

 

nouw.com/hverdagenformeg

kjerringtanker.blogg.no

annebe.blogg.no

utifriluft.blogg.no

natheless.blogg.no

dixierose.blogg.no

monairens.blobb.no

karidansen.blogg.no

fruensvilje.blogg.no

dedicat.blogg.no

mettejosteinsdatter.blogg.no

gryende.blogg.no

pensjonistgunna.blogg.no

midtlivskrise.blogg.no

sivsmotebeautyogreise.blogg.no

 

5 kommentarer
    1. Se der ja! 🙂 Jeg har bare en farge igjen nå. ROSA. Tok meg selv litt i nakken nå i løpet av helga og posta mer enn et innlegg pr. dag. Veldig ulikt meg dette. Føler meg skikkelig masete faktisk! Lissom sånn: “Åh! Der kom ho derre krisa – igjen! Sukk. Skal si ho maser for tia.” Jepp. Jeg er flinkere til å mase enn å la folk vente på meg altså. Så jeg gidder ikke være den du skal sitte og vente på. Den rosa kommer i løpet av dagen eller morradagen. 🙂

    2. Der var du i mål med ditt eget prosjekt 😀 Gratulerer med vel gjennomført på alle måter 😀 Nå skal jeg avslutte med den Orange 😀 Nyt søndagen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg