Et lekent hode holder meg ung..

 

Jeg har merket sånn rent fysisk at det har skjedd noe med kroppen…
Det knirker litt mer i “hengslene” enn det gjorde tidligere. 
Skulle gjerne hatt en slags olje, og bare smurt dem litt, og så var alt ok etterpå… 

Men det er ikke helt sånn. Vonde skuldre har jeg kanskje alltid hatt… Da jeg var yngre også mener jeg.. Men nå er det sånn at når jeg har fått “kink i nakken” etter å ha ligget litt feil en natt, så har jeg liksom kink i nakken i 14 dager til ende…Det slutter liksom ikke..

Det kjennes ut som senebetennelser setter seg både her og der, for den minste ting. Man må ha oppbygde sko for å gå seg en tur, om så bare en bitteliten en.. Før jeg gikk jeg gatelangs hele dagen i padde-flate Espadrillos uten å merke det spøtt…

Det siger litt her og der… Grevinneheng, hamsterkinn…you name it..
Og når i all verden skjedde alt dette forresten??

 

Men…hvis vi ser bort fra den noe knirkete kroppen, så er jeg på innsiden fremdeles bare en “langbeint jentunge”. Et lekent hode holder meg ung 😉

 

 

 “Alder er ikke et spørsmål om år, men om sinnstilstand.”  (Douglas Mac Arthur)

 

Eller for å si det på en annen måte:

 

“Ungdommelighet dreier seg om livsholdning, ikke om fødselsår” (Karl Lagerfeld”

 

Ja…så du skjønner hvor JEG befinner meg liksom… 😉 Eller hvor HODET mitt befinner seg..

 

 

 

HER finner du bilder fra min lille tur med Kari i dag 🙂

 

 

#alder #sinn

5 kommentarer
    1. Ja, vi blir voksne vi også….! Kommer noen vondter her og der, men ikke noe masse her ennå! Uansett så er vi jo bare 15-25 i hue – tipp topp! Klemmer <3

    2. Rart hvordan det forandrer seg med årene, men det er viktig å beholde den lekne siden av seg. Uansett heng som du snakker om så er du flott og lekenheten din syns best av alt <3 <3 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg