“Feel me”- Dag 1- Redd

 

 

Jeg er ikke ofte redd. 
Bekymret ja…så absolutt! Gruer meg…Jepp…massevis…

Men akkurat REDD er jeg heldigvis ikke så ofte. Ikke sånn at jeg blir kvalm og stiv i kroppen og frykter for livet. Hvis det skjer har det som regel med edderkopper eller hester å gjøre. Tenk hvor heldig jeg er, når DET er det eneste jeg trenger å frykte liksom…Og jeg TRENGER jo ikke være redd DEM heller…men det er en annen sak.

Jeg vet imidlertid hvordan man ser ut når man er redd. Så her er dagens bilde til min lille foto-utfordring: 

 

 

REDD

 

 

 

Hvis du lurer hva jeg holder på med?
Trykk og les mer om
“Feel me”- Frodiths lille foto-utfordring

 

 

Og her er de som er med så langt (jeg oppdaterer utover kvelden hvis det kommer flere):

 

Leneetarnes.blogg.no

kjerringtanker.blogg.no

utifriluft.blogg.no

damafranord.blogg.no

gryende.blogg.no

fruensvilje.blogg.no

mettejosteinsdatter.blogg.no

bunnytrash.blogg.no

livetmedvesla.blogg.no

friluftsheidi.blogg.no

karidansen.blogg.no

 

 

 

#fotoutfordring

16 kommentarer

Siste innlegg