“Feel me”- Dag 2- Sint

 

 

Som med følelsen REDD er jeg heller ikke veldig ofte SINT. Jeg tror kanskje jeg har blitt så sint at det nesten svartnet for meg EN gang. Og det likte jeg VELDIG dårlig.

Det er bedre å slippe ut litt og litt steam tror jeg. Men det er akkurat som jeg synes det er vanskelig å vise den siden til folk. Holder lokket på liksom…

Vel, da er det greit med en liten utfordring hvor jeg i alle fall kan få “leke litt” sint og ugrei. Det er tid for dagens følelse i min lille foto-utfordring:

 

SINT

 

Hvis du lurer hva jeg holder på med og har lyst til å være med:
Trykk og les mer om “Feel me”- Frodiths lille foto-utfordring

 

 

Kommer innom med linker til de som nå er med, senere i ettermiddag.

 

 

#fotoutfordring

7 kommentarer
    1. Har vært inne på alle som er med på Redd nå og må si det er herlige tolkninger – hvis det er lov å bruke ordet herlig til ordet redd 😛

      Kanskje jeg rekker det mot slutten og “jukser” med å legge ut alt i et innlegg 😀 Rekker ikke i dag og rekker ikke i morgen og rakk visst ikke i går. Ha ha 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg