“Feel me”- dag 3- GLAD

 

 

 

Glad er vel noe jeg er oftest. Ikke sånn hysterisk lattermild og glad. Men egentlig sånn stille blid og fornøyd. En god, rolig og harmonisk følelse inni meg. Er FORNØYD liksom. Det er for meg å være glad. Jeg har det BRA!

 

 

 

Noen ganger kan jeg være litt mer lattermild og gira oppstemt.
Ikke BARE hvis jeg snurrer rundt og det kiler i magen, men det hjelper på det også så klart…

 

…men jeg kan også bli hoppende glad og le så det gjør vondt i magen av å få lov å holde på med fjas sammen med venner. Snakke om rare ting, kle seg ut, gjøre ting som man VET virker litt underlig på andre at over 50 år gamle damer driver med… Sånne ting kan få meg i den rette stemningen, og da kan det “ta av” helt!

 

 

 

 

Hvis du lurer hva jeg holder på med og har lyst til å være med:
Trykk og les mer om “Feel me”- Frodiths lille foto-utfordring

 

 

Kommer innom med linker til de som nå er med, senere i ettermiddag.

 

 

#fotoutfordring

15 kommentarer

Siste innlegg