“Feel me”- dag 4- SUR/GRETTEN

 

 

Det er mye snakk om gretne, gamle gubber. Det er til og med laget filmer om dem.. Man hører vel også en del om “skrekkøgler” av kvinnearten som er sure og grinete på alt yngre folk gjør.

De “spretter hårruller” rett som de er, mens de sukker høyt og jamrende over ungdommens oppførsel på t-baner, i butikker osv.

Vel… jeg har ikke tenkt å bli noen “skrekkøgle” slik hun under her, og jeg tror du skjønner HVORFOR… Det er jo ikke bra for NOEN å omgås slike, så da ville jeg bli veldig ensom, og jeg ville ikke trives i eget selskap heller med denne grinebiteren.

 

 

 

 

 

MEN…
Nå er det ikke sånn at ikke yngre folk er sure og grinete. De kan jammen vise sitron-tryner de også.

 

 

Og det kan du se her…For jeg er jo egentlig rimelig UNG, er jeg ikke?  Men snurpetryne kan jeg da lage likevel… Ung, kul og sur altså 😉

 

 

 

Når jeg bare er MEG, naturlig sur, ser jeg omtrent sånn ut …Ha-ha..

 

 

 

 

Hvis du lurer hva jeg holder på med og har lyst til å være med:
Trykk og les mer om “Feel me”- Frodiths lille foto-utfordring

 

 

 

#utfordring

11 kommentarer

Siste innlegg