“Feel me”- dag 5- FLAU

 

 

 

Det hadde vært bra å kunne rødme litt på kommando. I alle fall i forhold til dagens ord som skal illustreres i utfordringen. Vel…jeg kan ikke det.

Flau er jeg vel ytterst sjelden også. Kanskje ikke jeg har den følelsen “innabords”?
Jeg synes liksom ikke det er noe jeg BURDE “skamme meg” for, ergo bli jeg heller ikke flau liksom.. Når det er sånn så betyr jo dette kanskje også at jeg oppfører meg ganske bra som regel….

Som regel…ja…. Det HAR jo så klart skjedd i mitt liv at jeg ikke har snakket helt pent om noen, og så sto plutselig den personen bak ryggen min. ELLER jeg sendte en melding feil… Kan ha blitt LITT flau da ja…Skammet meg skikkelig. Mulig jeg ble bittelitt rød da…Flakket i alle fall voldsomt med blikket.  Men det er lenge siden. Heldigvis. Så må ty til “spill” her også.

 

 

 

Hva gjør deg flau?

 

 

Hvis du lurer hva jeg holder på med og har lyst til å være med:
Trykk og les mer om “Feel me”- Frodiths lille foto-utfordring

 

 

#utfordring

7 kommentarer
    1. et godt bilde ,nei flau er jeg skjelden ,men det har hendt da ,og da har det vært litt som du skriver ,jeg har sagtt ting og så har det blitt overhørt,ingenting vondt sagt ,men en blir jo litt flau da

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg