Ferdig med hoppinga

 

Ferdig med hoppinga for i dag. Les HER 
Har vært ute og luftet snuten og en av de kjolene jeg kjøpte i april.
Vært på cafe. Hørt på rare historier fra sidebordet.
Tenkt på livet.
Tenkt på mamma.
Tenkt på det å bli gammel.
Tenkt på å være mann i damekjole.
Ja for nemlig alt det der kan man tenke over ved et bord på veggis-kafeen min.

 

I ettermiddag har jeg bestilt to nye kjoler, for jeg hadde jo INGEN fra før!! 😛 De likner mistenkelig på to jeg har fra før, men i en annen lengde. 
Her er de jeg har fra før:

 

 

 

Og her er en de to jeg har kjøpt i dag: 

 

Kan være et bilde av barn, står og utendørs

 

Kan være et bilde av en eller flere personer, folk som står og utendørs

 

Lånte bildet på Facebook-siden deres. https://www.facebook.com/urbangipsynorway/

Merket er Urban Gipsy.  Og her finner du kjolene deres, hvis du vil kjøpe deg en 🙂

 

 

#klær #mote

8 kommentarer
    1. For deg som er SÅ glad i å bruke kjoler, så kan det aldri bli for mange. 🙂👏 Veldig fine og kler deg så bra! 👍

    2. God morgen, så flotte kjoler alle 4.
      Jeg skal titte på denne siden, likte snittet godt! Og nydelig farger!
      Ha en fin jobbedag da, klem…

    3. Kos å være på cafe..og jammen trang du noen nye kjoler ja..hehe.. Mannen og jeg tok en kaffe på skøyen i dag vi..hadde gått ei lita runde på Bygdøy først.. Ser fine ut di nye kjolene du har bestilt også.. Og herlige bilder av deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg