Fjong Frodith feirer ferien

 

Fjonget fjæra og fikset frisyren før jeg forlot Frodith-palasset…

 

Vel…så fryktelig fjong blir man ikke i sånt innelys, uansett godt kamera…
MEN…jeg prøvde. Og utadørs så jeg helt grei ut tror jeg.. 😀

Poenget var mest å få noen bilder med den nye jakka, uten å leke “modell” alene i parken i dag. For det orket jeg bare ikke i dag. Hadde litt annet å gjøre..

 

 

Fartet rundt på julegavehandling. Siste sakene skulle i boks. Og nå ER det i boks. Deilig. I år har jeg gjort alt i slow-motion-tempo, og det har holdt. 

 

 

Til slutt var det bare å få juletreet i hus… 
Ha-ha…lurte deg nå.. Var du innom meg i dag tidlig så vet du jo at jeg IKKE har juletre..Julegrinchen or not… 

Neida..Var innom en kafé, og der hadde de jo pyntet til jul så klart. Mye folk ute i dag. Men er alltid plass til en Frodith, alene ute og feirer ferien. Det er SÅ godt med ferie.

Jeg sover absolutt ikke lenge. Det er ikke poenget. Poenget er at jeg KAN om jeg fikk til..
Jeg gjør ikke noen sånne “spektakulære krumspring”. Poenger at jeg KAN om jeg vil… 
Poenget er at jeg føler meg fri som fuglen, og foran meg ligger over en uke til med fri. Jeg er FRISK som en fisk, og kan gjøre akkurat hva jeg ønsker. Og det gjør jeg. Koser meg på sofaen 😀

 

Hva gjør du i dag?

 

 

#lillejulaften #ferie 

5 kommentarer
    1. Fikk gave på jobben i dag, det var litt håndkrem – La vender Luxury hand wash og en tube med hand krem fra samme merke. Bedre enn intet. Fine bilder av deg her. Kjøpte det meste av mat i dag men i morgen venter nok et kiwibesøk. Da blir det melk poteter og ikke minst frukt. God jul.

    2. Så fin i den nye jakka – og så deilig å være ferdig med gavene! Jeg har jobba, og så har jeg vært på gravene til mamma og onkel med krans og lys…. en liten støvsuge-runde har jeg også rukket…..! Nå er det bare å være….. nyyydelig! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg