Flere AVSLØRINGER..

 

Siden jeg liksom er litt siget, og har sluppet noen “katter ut av sekken” allerede…vel…så slipper jeg ut noen flere så de ikke går “dukken” inni sekken der… He-he..

 


Her er 10 nye avsløringer om meg.
(Punktlisten å følge er “stjælt” hos sjokoladehjerter.wordpress.com )

 

21. I vår skal jeg unne meg: Masse is. Det var det første som slo meg! Masse is!!

 

22. I nattbordskuffen har jeg:  Ikke en skitt. Har jo ikke nattbordskuff. Ikke nattbord en gang…

 

23. På kjøkkenet er jeg: Så lite som mulig…Jeg er ikke noe kjøkkenmenneske. Men det er vel ingen “bombe”  akkurat..

 

 

24. Jeg er dårligst til: Å ta jobb-ting på sparket. KLARER det, men liker det dårlig..

 

25. Jeg er flinkest til: Jeg mener selv jeg er flink til mye forskjellig jeg. Og er tydeligvis ikke særlig bekjeden av meg..He-he... Men jeg er kanskje litt ekstra flink til å se lyst på livet, selv når det butter litt i mot. 

 

 26. Jeg elsker: Å leve rett og slett!

 

27. Jeg ønsker å bruke min posisjon til: Å lære bort masse flott til de som vokser opp

 

 28. Jeg beundrer: Mamma! Hun er den sterkeste, flotteste og klokeste jeg vet. 

 

 

29. Når jeg jobber: Er jeg fryktelig engasjert. Uansett typen oppgaver på jobb, jeg gir hele meg til jeg går hjem..

 

30. Min verste uvane: Sjokolade?? Er det en uvane??

 

 

Hvis du vil se flere avsløringer og punkter finner du de her:

“Tjuvradden Frodith”

“Fortsetter mitt tjuvraid”

 

 

 

#avsløringer #fakta

14 kommentarer
    1. Sånne innlegg som 10 på, 20 på eller flere er jo så gøy å lese. Din måte å svare på er sånn at jeg smiler og noen ganger ganger ler også 😉 Sjokolade er definitivt en uvane, men om den er så dårlig er jeg ikke så sikker på, hihi

    2. Artig å lese disse innlegga her..og selv om jeg nå kjenner deg litt..dukker det jo opp ting jeg ikke vet også.. Det at du ikke hadde nattbord viste jeg ikke for eksempel..hehe.. Du hadde vel spist is før vi møttes i går..mener jeg du sa..så da er du jo godt i gang med å få en vår med mye is-spising 🙂 Klem <3

    3. Fint å lære deg litt bedre å kjenne. Du har mange bra egenskaper, og sjokolade kan du trygt spise (da er det verre med meg, hihi) ☺️

    4. Jeg liker slike innlegg så godt, da blir man mye bedre kjent med mennesket bak bloggen! Og det er i tillegg så gøy at du ofte lager så mange artige illustreringer! Jeg blir alltid i så godt humør av å lese bloggen din og du virker som et genuint godt menneske.

      1. Kjempekoselig å høre at du blir glad av å lese bloggen min. Da blir JEG glad også <3 Å så koselige ord <3 Jeg blir skikkelig glad <3

    5. <3 🙂 Ja sjokolade er en svakhet her også Men nå har jeg ikke spist det på flere uker!!! ehheheeh

      Mye herlig avsløring her 🙂

      klem

    6. du har mange gode egenskaper du,og et sunt syn på livet,sjokolade kan være en god venn om en spiser rett sjokolade,men den kan være en uvane om en har kiloer for mye som en ikke blir kvitt,ps det tror ikke jeg gjelder deg :=)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg