Fortsetter mitt “tyvraid”..

 

Jeg sniker meg av og til rundt. På lydløse sokke-føtter tar jeg meg inn på de ulike bloggene, og av og til tar med meg noe når jeg går. Du merker det kanskje ikke for det kan være bare en god-følelse eller noen tanker. Men av og til tar jeg med meg noen gode ideer også, men lar deg få beholde dine innpå der.

På mandag var jeg hos Sjokoladehjerter.wordpress.com, og stjal med meg en ide jeg likte. Skrive noen enkle ord om meg selv. Hun hadde 40 kjappe. Jeg tar 10 kjappe av gangen.. Så her har du 10 små ting om meg: 

 

11. I baren bestiller jeg: Cola Light eller Pepsi Max. Er jo sjelden på bar nå må jeg innrømme, men drikker uansett sjelden alkohol, hvis jeg plutselig har rotet meg inn på en bar…

 

12. I vennegjengen er jeg: IKKE. Har ingen GJENG, men enkeltvenner 🙂 

 

 13. I familien er jeg: Yngst, høyest og bittelitt bortskjemt? Hm…nei, det er JEG uenig i 😀

 

14. Jeg kan ikke leve uten: Samboeren, familien og venner 

 

15. Barn er: Små mennesker man skal ta på alvor, med lek 🙂

 

 

 

16. Om natten: Prøver jeg å sove. Men må ofte stå opp i 5-tida

 

17. I vesken har jeg: ALT for mye. Det er alt fra mat til overnattings-utstyr nedi der tror jeg…

 

18. Trening er: Veldig lurt….Men jeg er hvis ikke så veldig lur om dagen. Fy Frodith, nå må du få ut fingern!!

 

 

 

 

19. Politikk er: Er viktige saker. Veldig glad for at noen vil jobbe med det, så jeg slipper. Jeg er mye bedre på å jobbe med barn og en lek-preget jobb.

 

20. Kjærlighet er: som vognen man sitter i på Livets Berg -og Dal-bane. Den er tryggheten som er med deg på hele veien. 

 

 

 

 

Hvis du vil se de 10 første tingene, så finner du de her på TJUVRADDEN FRODITH

 

 

#fakta #frodith #littommeg #avsløringer

21 kommentarer

Siste innlegg