Foto-shoot ved Akerselva

 

Selv om målet i går var å lage litt “gammeldags” stemning, se HER, så kunne vi jo selvfølgelig ikke “hoppe over” litt alminnelig modelling også. Det var høst, oppholdsvær, og jeg har skapet fullt av høstfarger for tiden. Oransje-toner, gult, mosegrønt, og andre høst-sjatteringer. 

 

 

Kjøpte en deilig, myk genser-kjole på Vila i helga. Klør ikke, og føles litt varm og god. Sikkert veldig syntetisk, siden den ikke klør.

 

 

 

 

 

 

 

 

Liker du høstfarger på klær?

 

 

 

#fotoshoot #klær #antrekk #kjole #høstfarger

11 kommentarer
    1. Så mange fine og koselige bilder <3 Du var fin med de klærne, og koselig med elva og lauvet som passetantrekket. Kan du se topplisten fra fremsiden idag? Jeg får den kun opp i mobikversjon med 50 første, ellers er den borte? Kanskje bare hos meg. Håper du får en fin kveld.

        1. Så greit å vite. Jeg lirte på om det bare var en feil hos meg. Så bra du har sendt “klage”. Tallet på g.a. er jo feil, så nå er det jo umukig å vite vor mange som leser.:-) Ha en fin dag.

    2. Det er så fint ved Akerselva, – gikk langs den i høst og det blir ikke siste gangen. 😍 Fin kjole, og klær som ikke klør er helt i min smak også. Nå holder jeg på å strikke sokker i garnet Nordlys nr 955, og det har sjatteringer i høstfarger.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg