Fra solgul til ganske våt..

 

Jeg startet dagen med tapping på vinduet. Det var regnet. Lykkelig og vått sommerregn. Les om det HER.

 

Så kom sola, og jeg danset glad ut.
Gul og lattermild over at jeg fant en bil som matchet.

 

Tok buss til Storo. Skulle på shopping.

Prøvde kjoler. Ikke denne da. Den hadde jeg på da jeg kom. Fant ingen kjole. Men fant joggesko. Hvite. Fine til kjole. Og kjøpte bh på bh-butikk.

 

Lite mellom-måltid på Kaffebrenneriet der oppe. Fant en vegg som matchet 😉

Så ruslet jeg hjemover. Eller RUSLET er feil… Jeg strente nedover. Himmelen var skummelt grå, og ville komme hjem før fossen kom. Fossen kom, og jeg hoppet på en buss. Helt til jeg MÅTTE gå av…. Det rant bøtter!! Jeg løp og lo, og fant tilflukt under et lite tak med to klissvåre ungdommer. Der stor jeg en stund. Tørket opp på sekunder, og de hvite skoene overlevde 🙂

 

Litt regn er egentlig bare litt moro, om sommeren!

 

 

#regn #sommer #solgul

19 kommentarer

Siste innlegg