Frodith finner formen..

 

 

 

I går var jeg på landet, i jobbsammenheng. En av de dagene med “mentale foldeskjørt” og “innbilte perlekjeder”…Eller var det omvendt. Vel…i alle fall: den mer formelle delen av jobben min skulle gjøres. Samtaler med rektorer og andre på skolene der ute. De “mentale foldeskjørtene” er i fritt fall…Joda, jeg klarer å “oppføre meg” – he-he… Men jeg er mye mindre “stiv i snippern” enn jeg var i starten. Bare sånn akkurat passe…

Det ble så klart feiring etterpå, med en av mine nye kolleger som var med for å observere. Man feirer ALLTID med en is etter vel gjennomført 😉

 

 

 

I dag skal jeg jammen meg på landet igjen gitt. Besøke mamsen. Jeg er ikke helt i form ennå, så får holde meg litt på avstand. Men er lenge siden jeg var der, så VIL en liten tur.

Og LANDET er godt for kroppen uansett, så jeg blir nok friskere i en fei.  Jeg finner garantert igjen formen der ute.

 

Ha en fin dag så lenge!

 

 

Har du forresten fått med deg hvem som skal begynne på skolen i år? Ikke? Se HER

 

 

#landet #form #tilfriskning

 

 

22 kommentarer
    1. Tror du kan “oppføre” deg i di fleste sammenhenger jeg.. Leken og seriøs på en gang 🙂 Fin du er på bildene..og is var jo fin feiring 🙂 Håper dagens tur på landet ga formen et puff i riktig retning .. Klem <3

      1. Kommer i alle fall hjem litt klokere hver gang. Og formen er nok stigende 🙂 Joda, kan oppføre meg. Blir akkurat passe seriøs og fomell i disse sammenhengene 🙂 Klemmer <3

      1. Utrolig treg denne forkjølelsen. MYE tørr-hosting og styr…Men blir LITT bedre for hver dag. Fin tur på landet hos mammma. Ja, du så Salt og Pepper ja 😀 ha-ha…De skal nok få “kjørt seg” i høst 😀

    2. Bra det går seg til med perlekjede og foldeskjørt, og en viktig jobb gjør dere uansett! Ha en fin dag hos mamsen på landet! 💕

    3. Det smake med en is selv om det snart er full høst. Har alt besøkt kiwi i regnvær. brukte paraply noe jeg sjelden gjør. Men må på butikken en gang til og da tar jeg det som en tur og handler på veien hjem. Ha en fin dag.

    4. godt det går seg til med den formelle delen og din nye kolega ser kjekk ut :=) is er godt,kjøpte en jeg også i går,sunkost har supergode vegetariser ,smaker helt som vanlig fløteis :=) mmmm kos deg på landet

      1. Ja, det er ikke så lett å venne seg til nye ting, men jeg ser jo at jeg blir flinkere til dette også 🙂 Tar bare litt tid. Nå liker jeg det jo nersten, det som jeg grudde FÆLT for før 🙂 Koste meg med mamsen:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg