Frodiths fotooppdrag 5- Barføtt og høygravid ved kjøkkenbenken

 

 

 

Da er jeg i siget igjen, på morgenkvisten. 
Har tolket nok et fotooppdrag fra en av leserne. Jeg spurte jo i helgen om å få oppdrag jeg kunne gjennomføre, og jeg har fått litt å bryne meg på. Ikke alle jeg klarer kanskje, men jeg skal gjøre så godt jeg kan. Og i dag har jeg virkelig lagt sjelen min i oppgaven 😀

Heldigvis kan jeg tolke selv hva disse stikkordene betyr, det er jo tross alt min blogg…
Så i dag har jeg tolket Furudama i farta sitt “stikkord” som opprinnelig lød sånn: 

 

 

Barføtt og høygravid ved kjøkkenbenken

Ikke bare- bare å få noen høygravide til å stille opp liksom….Barføtt og alt…

 

 

 

 

 

Og under her ser du andre oppdrag jeg har fått. det med strek over har jeg gjort.

 

 

 

 

 

Jeg koser meg med oppdragene. Har du sett tokningen av : telefonkiosk, tidsmaskin , frodithen og tigeren, eller   freak of nature??

Ta en titt da vel! 🙂

 

 

#fotooppdrag

 

8 kommentarer
    1. Hehe, denne var jeg spent på hvordan du skulle løse, men du fikser det “lett som en plett”. Perfekt gravidmage! 😀

    2. Haha, du er rå på å løse rare oppgaver. Kjempebra . Du er den beste bloggerne. Ha en fin dag. 🥰

    3. Se der ja , hva skal du med noen gravide til fotoshooten når du nailer det så bra selv. Godt gjort og kule bilder ♥️♥️♥️🤰🤰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg