Frodiths fotooppdrag- 7- Gatekunst/street-art

 

 

 

Da er det lørdag og jeg prøver meg på en ny tolkning av foto-oppdrag. 
Jeg spurte forrige helg om å få foto-oppdrag jeg kunne gjennomføre. Og jeg har fått mange, og gjennomført en del. Men det gjenstår også mange.  

Jeg tolker i vei sånn som jeg selv synes passer, det er jo tross alt min blogg… OG det er utrolig moro å tenke gjennom hvordan jeg skal gjøre det. 

I dag har jeg tolket zhuo sitt “stikkord”: 

 

 

Street-art

 

 

Ha-ha!!….Neida…DETTE så klart:

 

Det befinner seg i Brenneriveien i Oslo, der det er MAAAASSE gatekunst samlet på et sted 🙂

 

Og under her ser du andre oppdrag jeg har fått. det med strek over har jeg gjort.

 

 

 

 

Jeg koser meg med oppdragene. Har du sett tokningen av : telefonkiosk, tidsmaskin , frodithen og tigerenfreak of nature , barføtt og høygravid ved kjøkkenbenken eller noen som spiser is?

Ta en titt da vel! 🙂

 

 

#fotooppdrag

 

9 kommentarer

Siste innlegg