Frodiths funderinger- onsdag

 

Er det sånn at noen er født under en heldig stjerne?
Er det sånn at noen har fått mye mer trøbbel i livet enn andre?

 

Er det sånn at det er urettferdig fordelt, og at noen sitter og trekker i trådene som en menneskelig “puppetmaster”, (dukkefører).
Er det sånn at vi ikke har noen påvirkning overhode over det som skjer oss av gode og dårlige hendelserr? Er  det forutbestemt?
Og hvem i all verden er denne “Puppetmasteren”, og hvorfor holder han på med så urettferdig fordeling?

 

 

Jeg er nok født under en heldig stjerne… Eller…. Så er det jeg som har gjort denne stjernen så heldig ….

 

 

Les gjerne:

-Krydder i hverdagen- Salt, Pepper og Timian

-Hverdager med sukker på

 

16 kommentarer

Siste innlegg