“Frodiths lille januar-moro”- 12. Flaks

 

 

 

FLAKS

Av og til føler jeg at jeg har litt flaks. At jeg er født under en heldig stjerne eller noe sånt 🙂 Ting går liksom min vei. Men av og til er det også iherdig arbeid, og ikke BARE flaks.

Ta f eks foto. Plutselig har man DE blinkskuddene liksom!!
Men handler det egentlig om flaks? Eller faktisk om tålmodighet og hard jobbing?
Jeg står ofte leeeeenge og venter for å få noen gode bilder.

Og når man har stått der i kulde, vind, kjedsomhet…en stund… så plutselig: 1-2-3, FLAKS!
Med englevingene… 😀

 

 

 

 

 

 

 

 

Hvis du lurer på hva jeg holder på med her, så er det en liten januar-utfordring, og du må lese på “Frodiths lille januar-moro” for å finne ut av opplegget og hva oppgavene går ut på 🙂 Fremdeles mulig å bli med. Si gjerne fra til meg hvis du har begynt, så jeg kan legge deg på listen med linker 🙂

Og hvis du får lyst å se hvem andre som er med, så finner du de på linkene under her.

 

 

Heidisverden

natheless

livetmedvesla

Mettejosteinsdatter

Pensjonistgunna

happy

friluftsheidi

kjerringtanker

elevele

zoeticworld

utifriluft

bunny

Skogfruen

Solliv

Fruensvilje

Gryende

BforB

Kariengesvik

audmarit

Lenalykke

kvardagsengel

9 kommentarer
    1. Så fine bilder! 😀 Man må nok ha litt av begge deler. Noen ganger er det sånn at uansett hvor hardt man jobber, så får man det ikke til, så flaks må komme i tillegg. 🍀

    2. Nydelige, flaksende bilder! 😀 Jeg tror at det vi tenker på som “flaks” ofte handler om hva vi selv og andre gjør før “flaks” skjer. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg