“Frodiths lille januar-moro”- 15. Dans

 

 

DANS

 

Jeg er ikke flink å danse. Jeg liker egentlig ikke så godt å danse heller. Sånn rett opp og ned på et dansegulv. Men å danse årstidene inn har jeg ofte gjort. Det å svinge seg fort rundt, så skjørtet står til alle kanter, håret flakser og flyr, og det kiler SKIKKELIG i magen der jeg svirrer rundt…. DET er moro.

Lenge siden jeg har danset årstidene inn nå, det siste er nok den lille serien til slutt, vinter 2023. Må få i gang den gode tradisjonen igjen. Danse så det kiler i magen, for å feire at en ny årstid er i gang!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hvis du lurer på hva jeg holder på med her, så er det en liten januar-utfordring, og du må lese på “Frodiths lille januar-moro” for å finne ut av opplegget og hva oppgavene går ut på 🙂 Fremdeles mulig å bli med. Si gjerne fra til meg hvis du har begynt, så jeg kan legge deg på listen med linker 🙂

Og hvis du får lyst å se hvem andre som er med, så finner du de på linkene under her.

 

Heidisverden

natheless

livetmedvesla

Mettejosteinsdatter

Pensjonistgunna

happy

friluftsheidi

kjerringtanker

elevele

zoeticworld

utifriluft

bunny

Skogfruen

Solliv

Fruensvilje

Gryende

BforB

Kariengesvik

audmarit

Lenalykke

kvardagsengel

Allansverden

Lindasakseide

 

17 kommentarer

Siste innlegg