“Frodiths lille januar-moro”- 17. Vann

 

VANN

 

Vann kommer i mange former. Frossent. Rennende. Flytende. På flaske. Fra himmelen. Ja, i det hele tatt. Jeg lette igjennom massevis av bilder, da jeg ikke har tid til å fyke utadørs nå å finne noe.. Og jeg ønsket å finne det ultimate bildet av VANN. 

Fant mye fint vann jeg. Som sprutet og som laget liv. Og vann som var stille og rolig.

Bildet under her er et av de mer artige bildene jeg har av VANN. Det er stille og rolig for så vidt. Samtidig som det har noe liv og røre over seg, med de to synkronsvømmerne der. Jeg liker dette bildet veldig godt selv. Har aldri verken før eller senere klart å knipse et bilde av så synkrone fugler, som har en snabla morsom dag vil jeg tro!!  Så dette ble kanskje litt mer bilde av fugler, enn av vann…men det får gå 😀

 

 

 

Hvis du lurer på hva jeg holder på med her, så er det en liten januar-utfordring, og du må lese på “Frodiths lille januar-moro” for å finne ut av opplegget og hva oppgavene går ut på 🙂 Fremdeles mulig å bli med. Si gjerne fra til meg hvis du har begynt, så jeg kan legge deg på listen med linker 🙂

Og hvis du får lyst å se hvem andre som er med, så finner du de på linkene under her.

 

Heidisverden

natheless

livetmedvesla

Mettejosteinsdatter

Pensjonistgunna

happy

friluftsheidi

kjerringtanker

elevele

zoeticworld

utifriluft

bunny

Skogfruen

Solliv

Fruensvilje

Gryende

BforB

Kariengesvik

audmarit

Lenalykke

kvardagsengel

Allansverden

Annebe

 

15 kommentarer

Siste innlegg