“Frodiths lille januar-moro”- 31. Glede

 

GLEDE

 

Glede

Når det kiler på innsiden
Ikke fordi sommerfuglene lager faenskap
Men fordi de kjører rutsjebane og hyler av fryd mens de flagrer med vingene

Når det rykker i munnviken
Og øynene har tatt form som måker,
Klare til å flakse av gårde,
mens høye klukkelyder fra halsen truer med å fly etter

Glede
Når du kjenner at det rett og slett bare er godt å leve
Uten noen spesiell grunn overhode…

 

 

Dette var siste dag i  “Frodiths lille januar-moro” 

Tusen takk til alle som ble med på moroa. Og spesielt en stor takk til de som ble med hele løpet så klart! Ikke dårlig 😀 He-he.
Saken er den at jeg tror at det ikke er bare meg som har kost meg. Jeg tror at mange synes det var hyggelig å ha noe å gjøre felles i denne litt “trege” januar-måneden. Det ble kanskje litt mer “arkiv-bidrag” enn jeg hadde tenkt meg, fordi jeg har hatt mye på jobb. MEN…jeg har kunnet være med, og jeg har kunnet blogge hver dag hele januar, så det har vært helt greit med litt arkiv-dykking 😀

 

Og hvis du får lyst å se hvem andre som har vært med, så finner du de på linkene under her.

 

Heidisverden

natheless

livetmedvesla

Mettejosteinsdatter

Pensjonistgunna

happy

friluftsheidi

kjerringtanker

elevele

zoeticworld

utifriluft

bunny

Skogfruen

Solliv

Fruensvilje

Gryende

BforB

Kariengesvik

audmarit

Lenalykke

kvardagsengel

Allansverden

Lindasakseide

 

Ha en GLAD onsdag!!

 

 

18 kommentarer

Siste innlegg